Thursday, May 7, 2009

** DI ** DI ** You've got a msg !~~

“ 喝茶? ”

“ 公司请吃!不能吧!”

“ 噢~ 被抛弃了。扯平。哈 ”

“ 哈哈, 我还不懂!有点不想去 ”

“ 5 5 那~几时会懂? ”

“ 十一点多:> ”

“ 还在上班? ”

“ 没, 应酬到十一点 ”

“ 哦~ 我看我约周公好了.Enjoy lo ”

7 comments:

  1. 嘿, 悶得在家裡又不見得你去我那裡坐坐聽歌聊天????

    ReplyDelete
  2. 有啦.. 大伙都好 热闹.. 像比赛式的不断粘贴.我都快追不上咯~陶醉在你们的文字里, 像躺在我那25瓶可口可乐的浴缸里.

    ReplyDelete
  3. 25瓶可口可乐的浴缸里?會粘粘的感覺嗎?

    ReplyDelete
  4. 我从你们的blog回来后, 都没粘粘的感觉啊~

    ReplyDelete
  5. i prefer 100-plus, at least sugar free and good for health!!

    ReplyDelete
  6. I can see the different.. Fallen the Angel like black in colour since the blog's background also black in colour.. That is why he likes to choose COCA COLA..

    Whereas, mee mee prefer white in colour...

    ReplyDelete
  7. 小賢, 真的很會掰, 醬也可以讓他想到!

    真的服了他.....讚

    ReplyDelete